
Проектът е насочен към активни и амбициозни хора, които искат да подобрят нивото на владеене на немски език и да започнат работа и кариерино развитие в компанията. Академията е предназначена за кандидати с потенциал, които обаче не са достигнали нужното ниво на владеене на езика и биха искали да надградят тези езикови знания така, че да се почувстват уверени да стартират своята кариера в Sutherland.
Инициативата се провежда за втори път тази година като моделът се надгражда с всяко издание – освен, че се радва на голям интерес, инициативата се провежда този път във всички три локации на Sutherland в България – София, Варна и Бургас. Участниците, които успешно завършат академията получават работа в компанията веднага.
Самите обучения във всички локации бяха водени от висококвалифицирани преподаватели, които освен езика, включиха множество елементи и терминология, свъразни със спецификата на работа.
Избраните участници в програмата започнаха обучение през септември, като продължителността на различните класове варира от четири до осем седмици в различните локации. Успешно завършилите кандидати преминаха финално оценяване на постигнатия резултат и получиха предложение за работа в компанията. В миналото издание успеваемостта на Академията беше над 90%, като всички назначени кандидати споделиха своите положителни оценки за проекта и постигнатото. Това издание на Академията постигна същите забележителни резултати.

„Хората са сърцето на Академията и именно те са водещ фактор за нейния успех. В обучаващите се групи има съвкупност от широк спектър профили – ученици, студенти, хора с опит или без, работещи и такива, които биха искали да променят сферата, в която работят. Предизвикателствата, които срещаме, правят всяка една следваща Академия все по-добра и по-успешна и истинското удовлетворение идва от обратната връзка от участниците и бизнеса.“ сподели Катерина Куртева, мениджър подбор.
Всички желаещи да се включат в бъдещи издания на Академията могат да подадат своята кандидатура на имейл: mailto:earlycareer@sutherlandglobal.com
Източник: Мениджър.News