Военен екшън се разигра на купона за 10-годишнината на Съдърланд в България

05.07.2018

Джипове и камиони, сандъци с амуниции, горящи варели, лодки в езерото, останки от самолет, военни защитни обстановки и част от оригиналния декор на „Непобедимите“ (The Expendables) – това бе само част от преживяванията, с които Съдърланд изненада гостите на своето мега парти.

Вместо с торта и шампанско, Съдърланд разчупи всички стереотипи и посрещна своите служители и приятели на купона по случай емблематичните си 10 години на българска почва с гръм и трясък от бойни машини.

SUTHERLAND 10 Years Strong Sutherland PartyОбстановката в Ню Бояна, където бе съсредоточен купонът, потопи присъстващите в реалността на едни от най-култовите екшъни, снимани на територията на едно от най-големите филмово студиа на Балканите.

На война като на война

В екшъна умело се впуснаха и герои от култови ленти като Рамбо, Superman, Лорънс Арабски и шотландския боец, които не пощадиха сили в опитите си да направят преживяването наистина незабравимо. Не липсваше и нежна сила в лицето на Фрида Кало и Денерис Таргариен, а хуморът бе гарантиран от Чарли Чаплин.

В ролята на незабравимите филмови персонажи умело се вписаха служители на Съдърланд, които непоколебимо пресъздадоха усещането за истинска снимачна площадка.

Пеем за победа

Тон за песен в успешната военна акция дадоха Павел и Венци Венц, а духа на бойците повдигнаха красавиците от балет „Момичетата от квартала“. Актьорът Ивайло Захариев и талантливата Евгения Димитрова пък затвърдиха ентусиазма в редиците на войските на Съдърланд.

10 години на върха

За 10 години на „бойното поле“ в България световният лидер в трансформацията на бизнес процеси Съдърланд има разкрити 5 офиса в София, Варна и Бургас, в които работят над 2000 души.

Компанията оперира в 20 държави, в които има над 60 офиса и продължава да се разраства. В началото на годината компанията бе отличена с първо място в категорията „Employer Brand Leader of the Year“ за 2017г.

Една от главните причини за утвърждаването на Съдърланд като лидер в бранша са нейните служители. Приоритет на компанията е обучението и развитието им в компанията, като освен въвеждащи обучения, свързани с ежедневната работа, се провеждат и такива, насочени към личното и професионално развитие. Доказаната практика е по-голямата част от ръководните позиции да се заемат от вътрешно подготвени успешни специалисти.

Още снимки от партито можете да намерите на нашата Фейсбук страница: